Bear Grylls és a Gerber

A Discovery Channel  nagy túlélője – bár a csatorna idén nem hosszabbította meg szerződését – mint tudjuk egy kicsit túlértékeli(teti) nem igazán létező SAS-es múltját. A “Medve” marketing képességei azonban kétségkívül figyelemre méltóak. A Man vs Wild, hazánkban A túlélés törényei címen futó show főszereplője 2010-ben megállapodott a patinás  portlandi Gerber Legendary Blades céggel egy, a nevével fémjelzett kollekció piacra dobásáról. Sokan úgy gondolják, hogy Bear Grylls a túlélési, míg a Gerber gyártási tapasztalatait adta a közösbe. Szerény véleményem szerint az utóbbi szakemberei, tervezői egy cseppnyit több tudás birtokában vannak az adott területen, mint a showmen. A lényeg, hogy a Gerber stratégái a lehető legalkalmasabb reklámarcot választották túlélési termékeikhez.

A narancssárga BG monogrammal ellátott Surival Series jelenleg több mint 20 különböző eszközt kínál. A kulacstól a túlélőcsomag és lámpákon keresztül a késekig. Természetesen minden termék a megszokott Gerber minőségben készül. A kollekció vezető darabja a Gerber BG – Ultimate Knife.


Az Ultimate Knifel alapjául a Gerber Prodigy szolgált, mely a világ számos katonai egységénél bizonyította képességeit. Kiváló munkaél, félig fogazott penge, csúszásbiztos gumi markolat, csuklópánt és a kalapácsként szolgáló markolatvég a legfőbb jellemzői. A csuklópánton fityegő síp, szerintem némileg a kakukktojás kategóriába tartozik. A tok műanyag betétes kordúra vászon, a tokban elhelyezett szikravető és a gyémántporos reszelő viszont igen hasznos kiegészítők.


Comments are closed.