ápr 4 2012

Bear Grylls és a Gerber

A Discovery Channel  nagy túlélője – bár a csatorna idén nem hosszabbította meg szerződését – mint tudjuk egy kicsit túlértékeli(teti) nem igazán létező SAS-es múltját. A “Medve” marketing képességei azonban kétségkívül figyelemre méltóak. A Man vs Wild, hazánkban A túlélés törényei címen futó show főszereplője 2010-ben megállapodott a patinás  portlandi Gerber Legendary Blades céggel egy, a nevével fémjelzett kollekció piacra dobásáról. Sokan úgy gondolják, hogy Bear Grylls a túlélési, míg a Gerber gyártási tapasztalatait adta a közösbe. Szerény véleményem szerint az utóbbi szakemberei, tervezői egy cseppnyit több tudás birtokában vannak az adott területen, mint a showmen. A lényeg, hogy a Gerber stratégái a lehető legalkalmasabb reklámarcot választották túlélési termékeikhez.

Continue reading